Alla inlägg under april 2013

Av Sara Bengtsson - 27 april 2013 13:40

Tiden rasar förbi, sstudierna upptar all vaken tid.

Längtar efter att ta en kull igen. Men skolan är första prioritet just nu. Men planen är att jag ska ta en kull med min nya avelshane nu i höst.


Har hittat ännu en avelshane som jag blev helt kär i, han är inte så gammal så kanske att jag är super sygen på att köpa, en jätte fin blå kille.


Hittade just Biruza nerbäddad mellan täcket & lakanet  i sängen...super mysigt tycker hon, man behöver ju inte undra när man kommer hem & sedan ska gå och lägga sig hur det kommer sig att det inte är helt hårfritt mellan lakanen  


Hur som haver så har jag läst en kurs i genetik i skolan nu, super intressant & roligt att ha det med sig nu med katterna också. Kanske att man skulle lyckas få till det i sommar & få blivit diplomerad uppfödare.


Jag letar foderhem till min hankatt, gärna nära Malmö, med möjlighet för att ta emot honor på parning uner en period i hans liv.

Vid intresse så hör gärna av er till mig på bengtsson_sara@hotmail.com

Presentation


S*Akilias Sibiriska katter

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Foton

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards