Alla inlägg under juni 2013

Av Sara Bengtsson - 25 juni 2013 19:45

Idag har jag varit i Karlstad och hämtat hem den här ljuvliga killen: Milton som är så full av energi & personlighet.

Jag blev kär i honom direkt när jag snubblade över hans bild på FB. Jag var tvungen att ha den här lilla charmiga killen. Han är tilltänkt att vara min nya avelshanne till 2014. Tack Tina för denna super fina kille, vilketfantastiskt temperament! Han är helt underbar. Just nu ligger han & sover innanför min tröja, Biruza & Tamora är fortfarande lite läskiga, de tycker också att han är lite läskig men är nyfikna på honom och de börjar att slappna av, de väntar bara på att Milton ska sluta fräsa så fort de vill hälsa.


   

 Jag har tagit lite kort på Milton med sina syskon & sin Mamma de kommer här: 

      Milton med sin syster

      

Miltons bror                  Miltons syster        Full av bus är Milton, han gillar sin nya leksak.

         

Ibland kan det gå lite villt till, tur att man är katt så att man kan ha den här benställningen...

       

Det här är min vackra mamma S* Sibelinaz Captain Teide 

           Biruza & Tamora undrar vad Milton är för en konstig typ, men nu har de lugnat ner sig över chocken att jag kunde svika dem på det viset att hämta hem en katt till.

Presentation


S*Akilias Sibiriska katter

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Foton

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards