Alla inlägg den 6 oktober 2017

Av Sara Bengtsson - 6 oktober 2017 16:36

Nu är kullen nästan 8v och det är dags att börja leta upp hem till de små liven.

Jag är otroligt nöjd med den här kombinationen, det är första gången som jag har sliver katter och alla utom en fick riktigt bra silverfärg. Den som fick lite dålig silverfärg trodde jag var brun när den föddes men sen visade det sig att hon var silver. Men hon är helt underbar så om det inte hade varit för att man inte ska avla på hennes färg hade jag behållt henne till avel. Bedårande vacker med sin färg ialla fall :-) 



                                       

Nova Prime                                           Dustin

Kullen är född 2017-08-14

Pappa:S*Silkedals Dustin  SIB ns22 : HCM och Fiv/Felv testad utan anmärkning

Mamma: S*Akilias Nova Prime SIB n 24 : HCM och Fiv/Felv testad utan anmärkning


När HCM är gjort kan man se om man går in på länken till pawpeds: HÄR




Jag lägger upp filmer och fler bilder på min sida på fb, ni hittar länken här

Till salu.

 BORIS hane n22.  Ja vad ska man säga om den här spelevinken? Han har gått från att vara en odåga, det var därav att han fick sitt namn. Nu ligger han mig väldigt varmt om hjärtat, han är cool, full av upptåg, han är tålig, stor personlighet och han har blivit en riktig gose gris som gärna sover under täcket på en och gosar in sig runt halsen.

 

 

 


 

  Tingad. 

Dimitri hane n22, Ska flytta hem till sin pappa. Dimitri är väldigt mjuk till sättet, bra exteriör och färg. En myspropp.

 

  Tingad!

Zoe hona. Till salu. En mkt speciell liten tjej med så mycket glädje, bus och med glimten i ögat. Vill gärna komma till ett hem som ser vilken unik och fantastiskt katt hon är. Kommer troligen precis som Akilias Mattis fungera som en signalkatt. Zoe är väldigt mjuk i sättet samtidigt som hon är en liten tuffing och otroligt tillgiven och kelen.


 

Flyttar till sin Kusin Siri i Lund 😄 

Jelena hona ns 24. Stannar i katteriet, fodervärd sökes, ska bo på västkusten och jag tar hem henne när hon ska paras och ha sina kattungar. 
Bra exteriör, bra silverfärg, mysig och full av bus.

 

 

  TINGAD

Aelia hona ns 24. ,En vacker tjej, bra exteriör och idagsläget väldigt fin silverfärg. Mjuk i sättet och hittar gärna på bus med grabbarna. Vill flytta hem till en kattvan familj.

 

 

Min filosofi är att föda upp trevliga familjekatter främst, som är rastypiska med bra temperament. Det skall vara en familjemedlem för livet. 

 

 

vid leverans är kattungen:


* Minst 12 veckor
*Registrerade i SVERAK med stamtavla
*Vaccinerade 2ggr mot kattpest och kattsnuva
*Avmaskad
*ID-märkt med chip
*Veterinärbesiktigad tidigast 7 dagar före leverans
*Dolda-fel försäkrad 3 år
*Rumsren
*välhanterad

Med varje kattunge följer ett paket med mat, leksak, och support från uppfödaren.

 

 

 

 Vid intresse: bengtsson_sara@hotmail.com  

 

                    Mob:0705609128

 

Presentation


S*Akilias Sibiriska katter

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Foton

Gästbok


Skapa flashcards