Alla inlägg under augusti 2013

Av Sara Bengtsson - 25 augusti 2013 18:53

För bilder & filmer https://www.facebook.com/akilias.sibiriskkatt 


Planerna för i höst är att para:

                   

S*Snowy Rivers Jerikoff ny24  med      IC S*Moja Otrada Biruza a22


                                            och



                       

S*Snowy Rivers Jerikoff ny24  med        CH S*Akilias Tamora n22

HCM

Av Sara Bengtsson - 16 augusti 2013 13:14

Igår var jag iväg och HCM-testade Biruza, Tamora & Jerikoff alla hade fina hjärtan. Jerikoff Fiv/Felv testades också och det såg också bra ut :-)


Nästa vecka ska jag iväg och avelsgodkänna Jerikoff där efter så har jag tänkt att para Biruza med honom. Så hoppas jag att allt ska gå enligt planen.


Jag har skapat ett konto på FB, då det är svårt här på bloggen att hitta eftersom att man inte kan göra mappar utan det blir dag för dag inlägg så har jag skapat en sida pp FB för att det ska kunna vara lättare att titta på mina olika katter. Då jag har 4½år kvar med mina veterinärstudier upptar det extremt mkt tid och jag har svårt att hinna med att uppdatera min blogg så hoppas jag på att kunna vara lite mer närvarande på min sida på FB.

Här är länken: https://www.facebook.com/akilias.sibiriskkatt


Jag letar lägenhet i Malmö från 1nov så är det någon som råkar veta någon bra lgh så hör gärna av er.


Trevlig sommar

Presentation


S*Akilias Sibiriska katter

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Foton

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards