Direktlänk till inlägg 19 maj 2010

Tur ute i naturen

Av Sara Bengtsson - 19 maj 2010 14:22

Idag har katterna fått vara ute och gå en promenad i området. De tycker att det är spännande att få komma ut. De sover gott när de kommer hem och de känns som att de är nöjda över att få komma ut på lite äventyr. Sommarvärme ute och många fålgar och insekter som man kan smyga på.

           

Här har varit någon annan före mig...


   

Det är gott att äta riktigt gräs när man kommer ut.



       

En hund är på väg bäst att hålla sig beredd.



       Grannens katt är lite läskig, bäst att klättra upp på den stora stenen.

 
 
Ingen bild

Inga-Lill Olsson

19 maj 2010 20:39

HEJ

Grattis till bra resultat i helgen... Kul att du ställer ut ibland.. Vad blir det härnäst tro och vilka planer har du nu???
Var själv på en liten weekend så jag slapp i alla fall att frysa så mycket som ni gjorde. Men tyvärr är dessa ishallar inte så bra i att vara tycker jag som inte gillar kyla..
Ha de så bra så hoppas jag vi kan höras av och vem vet kanske ses vi och får tävla mot varandra snart..
Inga-Lill Olsson Uddevalla
www.ljubassibiriskkatt.se

 
Bellan

Bellan

20 maj 2010 13:24

Vilka härliga bilder, kul att se dem. Vi har i alla fall en underbar "liten" Oswald här. Lugnt och fint temperament, men lekfull och rolig. Önskar du fick se honom i verkligheten och inte bara på bild, pälsfärgen är fantastisk! Underpälsen brun och de längre håren lite mer svarta - huvudet är helsvart, han är så tjusig!
Ha det gott!

http://metrobloggen.se/svampbobtjejen

 
Annjo

Annjo

20 februari 2012 01:44

Det är en väldigt underbar blogg du har! Har varit här och kollat några gånger. Har precis satt igång en egen blogg :)

http://annaaaaajoh774.wordpress.com

Sara Bengtsson

20 februari 2012 08:10

Hej Anna
Vad glad jag blir att du gillar min blogg :)
Lycka till med din blogg.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Bengtsson - 21 augusti 2018 20:21

     Kullen är född 2018-07-05    Stamtavla(tryck här) FÖLJ KATTUNGARNA HÄR  Jag lägger upp bilder och filmer löpande på min FB sida då det är mkt enklare.  MorS*Akilias Nova Prime, SIB n 24 HCM: normal 2018-02-22Övriga tester: ...

Av Sara Bengtsson - 6 oktober 2017 16:36

Nu är kullen nästan 8v och det är dags att börja leta upp hem till de små liven. Jag är otroligt nöjd med den här kombinationen, det är första gången som jag har sliver katter och alla utom en fick riktigt bra silverfärg. Den som fick lite dålig si...

Av Sara Bengtsson - 29 oktober 2016 17:13

Nu är kullen 8v och det är dags att börja leta upp hem till de små liven. Jag är otroligt nöjd med den här kombinationen det visade sig att det blev otroligt trevliga individer men bra exteriör och väldigt fina färger.          Lovis     ...

Av Sara Bengtsson - 13 april 2016 20:58

Allahjärtansdag kullen födda 14/2 2016                            Pappa: S*Sibelinaz Mister Milton och Mamma: S*Akilias Lovis   Milton är fiv/felv negativ, HCM testad 20/4-16 med fint hjärta dvs. fritestad vid 3års ålder.   Lovis är fiv/fel...

Av Sara Bengtsson - 6 januari 2016 21:59

Om allt gått som plannerat så väntar S*Akilias Lovis och SE*Sibelinaz Mister Miltone en kull lagom till alla hjärtans dag. Håller tummarna för att hon är dräktig.      ...

Presentation


S*Akilias Sibiriska katter

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Foton

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards