Alla inlägg den 26 december 2011

Av Sara Bengtsson - 26 december 2011 13:54

I morgon skall jag åka och hälsa på Ragnarök och se hur han har utvecklats, det ska bli spännande!

Nu är det bara några dagar tills Maia och Aristoteles får komma hem till sitt nya hem i Tazmanien. De har det bra i karantänen och Aristoteles väger redan 3kg, det känns skönt att de har varandra. Jag saknar dem, de är så fantastiskt härliga små liv, Aristoteles är en sådan nallebjörn och Maia som är så busig med lika stor personlighet som Biruza. Tamora leker dagarna i ända och tycks aldrig bli trött på det, hon beklagar sig om man inte leker med henne. 

Hercules har det så bra i sin nya familj och det är så kul med de mms som kommer då och då på honom.

Jag har fått så otroligt fina bilder på Aurora så jag måste lägga ut dem här. Hade varit roligt om man själv kunde ta sådana bilder. Men man måste kanske börja med att ta en foto kurs och ha en systemkamera... vilket hade varit jätte roligt, just nu finns inte tiden. Jag vill tacka Auroras nya ägare för de super fina bilderna!


             

Presentation


S*Akilias Sibiriska katter

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Foton

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards