Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Sara Bengtsson - 12 februari 2012 09:39

Igår var jag och hälsade på Ragnarök, vilken katt! Jag är helt lyrisk varje gång jag har hälsat på honom, han är 9månader och väger 6kg! Han är så stor så att när man plockar upp honom fyller han ut mer än hela famnen, funderar på hur jag ska orka bära honom på en utställning.

Vi har anmält oss till Sydkatten i April fler kommer det att bli här i vår. 

Jag glömde ju naturligtvis kameran den här gången så tyvärr kan jag inte presentera några nya bilder på honom.


Ragnarök är nu testad för FIV/Felv och provet var negativt .

Den 20:e februari skall han HCM-Testas.


Moberg är nu testad för FIV/Felv och provet var negativt .

Biruza är dräktig med Moberg och vi väntar nya små kattungar runt den 27Mars.

Det skall bli mkt spännande att se vad det kommer att bli för färger på de små.



Ragnaröks bror Loke (som bor i Sundsvall) har parat sin första hona   det skall bli mkt intressant att se vad Loke kommer att lämna.

Loke har hela tiden varit något större än Ragnarök så det är 2st riktigt maffiga killar som jag är enormt stolt över.

Loke är HCM-Testad ua samt Fiv/Felv ua samt blodgrupp A. 



Presentation


S*Akilias Sibiriska katter

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Foton

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards