Alla inlägg den 15 april 2012

Av Sara Bengtsson - 15 april 2012 21:35

Är just hemmkommen från att ha varit på utställning hela helgen med mina 2 fertila hanar.

De har skött sig mer än exemplariskt de har varit super duktiga.

Moberg och Ragnarök känner inte varandra men de har tvingast leva väldigt nära  inpå varandra i 2dygn.

Moberg har tagit det hela med ro och verkligen förvånat mig Ragnarök va lite stressad först men sedan la det sig och han har varit helt fantastisk.


Båda katterna tog cert båda dagarna och de har fått jätte fina bedömmningar så jag är jätte nöjd!

 

Mest nöjd är jag över hur bra de har uppfört sig speciellt eftersom att det var bådas första utställning och det bådar gott för kommande utställning i Maj då vi ska på Spinneriets utställning. Hercules från min förra kull ska med på den utställningen så det ska bli riktigt roligt.


Så det har varit en lyckad helg.


En stor ELOGE till Lisa Sillanpä som va så hjälpsam och ställde upp och tog med sig Ragnarök tillbaks till sin foderfamilj i Göteborg så att jag inte behövde köra 40mil i kväll. Jag är enormt tacksam för hjälpen.



Presentation


S*Akilias Sibiriska katter

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Foton

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards